15:15

2283676770_6b53f8b77f

Nu-mi pare rau ca nu o ascult mereu pe mama- cum altfel m-as invata minte?

Nu-mi pare rau ca sunt lenesa uneori- asa ma relaxez eu.

Nu-mi pare rau ca pun la suflet si ce nu trebuie.

Nu-mi pare rau ca sunt pesimista.

Nu-mi pare rau ca uneori las totul balta.

Nu-mi pare rau ca ma uit la ceas si vad numai 11:11, 17:17, 23:23 – poate cineva chiar se gandeste la mine 😀 .

Nu-mi pare rau ca uit mereu sa-mi cumpar mine – pentru asta exista cineva mereu sa-mi aminteasca.

Nu-mi pare rau ca te-am intalnit .

Nu-mi pare rau ca singurul meu “viciu” ma omoara – candva tot o sa mor.

Nu-mi pare rau de nimic si pentru asta, imi pare rau..

~ by hugehand258 on April 26, 2009.

4 Responses to “15:15”

  1. nu-mi pare rau ca am fost acoolo unde stii u :X
    da:x
    nu mi pare rau
    s

    ‘AGpao

  2. ba mie imi pare..

  3. nu-mi pare rau ca m-am tuns,nu [-x :))

  4. nu’mi pare rau ca pun la suflet si ce nu trebuie…nu’mi pare rau ca se termina cls a10a:X…si totusi…imi pare rau ca…

Leave a comment