spre.

Egoismul omenirii imi intuneca si ultima farama de ratiune si-mi provoaca scarba nemarginita.

Astfel sufletul mi-e gol si-n acelasi timp plin de durere. Durere provocata de ignoranta si nepasarea celor din jur, de cei care nu inteleg adevarata semnificatie a vietii, a iertarii si-n acelasi timp a iubirii neconditionate.

Ei, oamenii, nu concep si nu pretind a purta si a avea vreodata prietenii ‘adevarate’, lipsite de orice interes si asteptari.

Adevarata fericire a disparut de mult lasand in urma ei, minti intunecate si-ndepartate de ceea ce conteaza cu adevarat.

Prin urmare linistea singuratatii pune stapanire pe agitatia mintii si-l macina incet pe tristul muritor..

~ by hugehand258 on February 13, 2010.

4 Responses to “spre.”

  1. patrunzator :)):x

  2. In mare parte te sustin.:) .Cat despre prietenii ai perfecta dreptate.Toate se bazeaza pe interese.:) Parerea mea:D .Cat despre fericire , ea nu mai exista pentru ca stresul i-a luat locul de mult timp:).

  3. mie mi-e somn 😀

  4. ba exista fericire! si nu totul se bazeaza pe interes! depinde foarte mult de persoana..si despre “prietenii” as putea spune acelasi lucru. 🙂

Leave a Reply

 
