W 570 49st.

gard

De ce n-am stare?

De de nu-mi gasesc locul?

De ce as putea sa dorm 3 zile si m-as simtii la fel de obosita?

De ce cand toti se schimba tu ramai mereu acelasi?

De ce raceste lumea la +28 grade?

De ce esti atat de nepasator?

De ce nu poti avea totul?

De ce as putea sa ascult melodia asta 20 de ani si tot nu m-as plictisii de ea?

De ce cand totul pare perfect, defapt e mult prea imperfect?

De ce 25=2+5=7=nr norocos? (b`)

De ce cartea vietii tale-i goala?

De ce cred ca el mi te-a trimis?

De ce numai am energie?

De ce traiesc fiecare clipa ca si cum ar fii ultima?

De ce nu ma gandesc de o mie de ori inainte de a face ceva?

De ce teoriile mele sunt doar teorii?

De ce atata frustrare?

De ce acum as pleca spre tine pt inca o imbratisare?

De ce simt ca numai am timp?

De ce ma grabesc atat de tare?

De ce mi-e atat de dor?

De ce..

Ps: none.

~ by hugehand258 on September 25, 2009.

3 Responses to “W 570 49st.”

  1. mel de la mineeee:x snt mandra ba :*

  2. 7 imi poarta noroc la poker. 😀
    si te-astept cu bratele deschise. :hug:

Leave a Reply

 
