P104031712

Ok. N-am inspiratie si nici stare. Dar totusi o sa vorbesc despre minunatul si dragul si nesfarsitul atasament.

De ceva vreme se intampla sa ma tot atasez de diversi oameni. Nimic rau. Dar totusi pare a fii prea repede. Si asta mai nou se intampla in conditiile in care am pareri foarte contradictorii cu anumiti prieteni. Din fericire pentru mine :d, persoanele alea care ma fascineaza nu prea m-au dezamagit (exista si exceptii desigur). Hmm.ok. Se poate intampla urmatoarea situatie: te vad azi pentru prima oara in viata si dupa 3 ore, iubesc felul tau de-a fi. Normal ca asta nu se intampla cu toata lumea. Numai cu persoanele alea speciale (mentionate intr-un post foarte anterior). :d.

Dau dintr-una in alta (din cauza lipsei de inspiratie) si va comunic ca am inceput sa citesc cartea care da titlul blogului. :d Siiiiii nu de alta darrrr ma gandeam cum ar fi sa-ti ghiceasca cineva viitorul sau sa-l vezi chiar tu prin ochii tai cei magici. Eu personal n-am decat doua lucruri pe care as vrea sa le stiu (modesta nu?) 1) Daca o sa fiu arhitect si 2) Daca o sa traiesc la ny :))). Atat mi-e sufiecient.

Am delirat prea mult si m-am atasat de prea multa lume ingraaaataaaa.

Ps: Un om poate calatori departe dar inima lui cu greu il poate prinde din urma.

~ by hugehand258 on September 2, 2009.

One Response to “”

  1. e foarte bn ca te atasezi d oameni noi
    ca la acorzi incredere
    in alta ordine d idei eu nu vreau sa imi aflu viitorul
    si cred ca nici u
    gandestete ca ai putea sa prim raspunsuri nu tocmai placute
    cum te-ai simti daca ai sti ca o sa fi un dezastru
    ca nu o sa fi ce ti-ai dorit
    sau daca afli ca te calca autobuzul p trecere
    si nu o sa ajungi sa fi ce vrei u sa fi
    at nu ai mai avea idealuri
    nu vei mai avea pt ce lupta
    asta e farmecul vietii
    nu sti ce te asteapta
    (si nu imi place poza, e oribila)

Leave a Reply

 
