n-am.

P1040266

De ce ma doare atat indiferenta ta?

De ce soarele nu-ti poate inalta zmeul?

De ce ai cana goala de amintiri?

De ce sufletul ti-e gol?

De ce nu-ti pasa?

De ce nu vezi?

De ce “ele” te fac fericita?

De ce vrei sa faci multe si defapt nu faci nimic?

De ce mi-e atat de dor?

De ce tocmai pe tine te-am gasit?

De ce e viata grea?

De ce ceea ce-ti doreai a devenit doar.. as vrea..

De ce nu pot sa am rabdare?

De ce nu vreau sa inteleg?

De ce te vreau aiciii?

De ce cred ca numai langa tine pot reusii?

De ceeeee..?

Ps: copiii sunt copii, naivi si prostuti..

~ by hugehand258 on August 21, 2009.

4 Responses to “n-am.”

  1. de ce trebuie sa se termine? :((

  2. mai sus sa inteleg ca vb despre o fata
    banuiesc ca e arhitecta
    sau …???

  3. la pers despre care vorbesti:P

Leave a Reply

 
