n-are titlu.

P1040232

De ce drumul pana la tine e atat de lung?

De ce ma atasez mai tare de cei pe care abia daca-i cunosc?

De ce mi se par minunati?

De ce nu esti aici?

De ce deja mi-e dor de imbratisarea aia?

De ceeeeee m-am trezit la 08:08?

De ce aici e asa cald?

De ce vreau inapoi?

De ce partea aia de tara a atat de frumoasa?

De ce m-ai gasit tocmai pe mine?

De ce verdele tau e atat de verdeee?

De ce plaja-i pustie?

De ce lumea-i plecata?

De ceee..?

~ by hugehand258 on August 18, 2009.

6 Responses to “n-are titlu.”

  1. pai..verdele meu..e chiar verde. 😀 si plaja nu`i pustie.

  2. si plaja e cum vreau eu ma :))

  3. imi place sa cred ca e vorba despre verdele meu. ;;)

  4. wow
    am sa iti pun si eu cateva intrebari
    maine nu ai cum sa scapi…

Leave a Reply

 
