13’13”

258

Cum vezi tu viata?

Ce se ascunde in spatele ochilor tai?

Ce culoare are marea pentru tine?

Ce vrei tu de la viata?

Ce idealuri ai?

Ce culoare este rosu?

Ce lucrezi?

Ce vezi dincolo de fereastra?

Cat dormi?

Cat muncesti?

Cat iubeeeeesti?

Ce sens are viata ta?

Ce reprezinta EL?

Ce te pasioneaza?

Ce vrei sa faci tot restul vietii?

Cat de patrate sunt cercurile?

Cat de departe inseamna departe..?

Cat de mult visezi?

Ps: dor.

~ by hugehand258 on July 26, 2009.

10 Responses to “13’13””

  1. st indragostita de blogu asta:X
    genial

    ps: i love you and i hope you love me too and i need you and i hope you need me too

  2. te iubesc in pzdm! >:D<

  3. si eu..

  4. pot sa incep sa raspund la intrebarea “Ce reprezinta EL?”, dar fii sigura ca nu as mai termina pana … mult timp…

  5. visez mereu..chiar si acum..visez la o persoana care m.a dezamagit..de la care nu ma asteptam.
    reprezenta o mare parte din vaiat mea:(
    era persoana cu care radeam si cu care as fi stat ore la telefon povestind aberatii..mai ales ale mele..aberatiile mele..:(

    dar a ales altceva. si nu odata

    de 2 ori..:(

    pacat ca viata imi ofera prea putine momente de fericire..falsa fericire:(

  6. visez….. mult
    viata o vad in functie de starea de spirit pe care o am at
    pot sa o vad azi ffff frumoasa(desi azi mi se pare nenorocita rau)
    iar maine insuportabila
    dorm cat imi permite timpul liber(putin)
    muncesc cat cred eu ca e necesar sa imi ating idealul
    rosul e culoarea p care o ador p unghiile mele;))
    oricum ideea e ca sunt mai nebuna decat tn
    am ajuns sa urasc vacanta pt ca ma duce departe de EL

    • asta inseamna ca-l cunosc pe misteriosul ‘el’?

      ps: nu cred ca exista cineva mai nebun ca mine

  7. stai aproape si iti demonstrez ca te intrec

  8. :))atat de evident e ca am evitat subiectul???;))
    o sa iti sp si de EL
    cand o sa iesim la un ceai cu nepotii
    peste ani…:*

Leave a Reply

 
