ei..

1250

Nu stiu exact de ce m-am atasat atat de mult de voi, dar stiu ca devin uneori stresanta, agasanta, insistenta pentru ca.. :

– mi-e teama sa nu va pierd..

– mi-e foarte dor de voi uneori, chiar daca sunteti aici..

– va iubesc enorm.

– iubesc felul vostru de-a fi.

– iubesc clipele petrecute alaturi de voi.

– rad prosteste cand va vad.

– sunt fericita alaturi de voi.

– imi lipsiti enorm cand nu sunteti cu mine..

– sunteti speciali.

– numai langa voi ma simt implinita.

– imi alungati starea tampita de tristete sau plictiseala.

– chiar si cand nu sunteti aici stiti sa-mi dati sfaturi si sa ma faceti sa zambesc.

– numai cu voi pot cere doamnei de la magazin “crater”.

– cafeaua se bea cu voi (in manhattan sper).

– voi sunteti marea mea..

– datorita voua exista coincidentele.

– pentru..

. . pentru ca voi sunteti ai mei..

. . ai mei prieteni..

. . vechi sau nu..

. .ai mei..

~ by hugehand258 on July 24, 2009.

5 Responses to “ei..”

  1. cat de frumos e sa ceri craterr:)))
    dooamne:X
    tbx

  2. ce sa ceri ma?! :)))

  3. e cel mai frumos lucru uneori:X

    o prietenie adevarata:X

  4. valoreaza mai mult decat orice fraieri in bermude
    sau mai mult decat orice avutii..

    de asta trebuie sa stii cum sa pastrezi o prietenie..care sa dureze in timp si sa fie din ce in ce mai puternica..

Leave a Reply

 
