De ce-urile orei 0.

66621285.EuH4RUrf.0085thespot

De ce mi-e atat de dor?

De ce as pleca acum spre tine?

De ce ma doare atat de tare sufletul?

De ce la 23:51 tiesto-i la maxim?

De ce sunt obosita?

De ce n-am chef de nimic?

De ce nu esti aici?

De ce nu lucrez?

De ce n-avem libertate?

De ce nu putem face ce vrem noi?

De ce e atat de cald?

De ce trebuie sa bei ca sa scapi de griji?

De ce sunt asa copil?

De ce viata-i complicata?

De ce trasul pe nas te face sa te simti mai bine?

De ce marea-i albastra sau verde sau rosie sau neagra?

De ce nu pot sa dorm?

De ce timpul e scurt?

De ce nu ma pot multumi cu putin?

De ce nu pot sa fiu..cuminte?

De ce vreau iar la gradi?

De ce cerul numai ploua fara tine?

De ce mi-ai luat o parte din inima?

De ce as vorbii non-stop de tine?

De ce cand aud numele tau rad prosteste?

De ce nu esti aici..?

..

~ by hugehand258 on July 18, 2009.

11 Responses to “De ce-urile orei 0.”

  1. de ce te iubesc?

    pur si simplu…

    nu meriti:D

  2. superb ce ai scris..dar trist:(….dc?dc?dc?…pur si simplu ..pt ca sunt fraiera…mereu:|

  3. :-<

  4. stimata domnisoara diana dana buicescu,
    va rog din sufletu’ meu de om amarat care stiti dvs de ce ie iel asa amarat sa ma lasati a trimite toate posturile dvs cu dc uri si nu numai la a mea mama sefa de statie p acile pe la noi prin minunatul orasel pentru a le scoate la imprimanta si pentru a mi le semna dvs pt a le avea amintire.

    va multumesc din suflett
    andreea m. p.

    • draga anonimule,
      tin sa-ti multumesc pentru ca-ti plac atat de tare posturile mele. Ai voie, numai daca la acordarea semnaturilor vii si tu o antentie micaa [peroni (de la bila-neaparat), energizant (numai burn), borsec plata (0,5l), si ceva tequila (la asta stiu ca te pricepi, te las sa alegi). Toate cele bune.

      semneaza:

      diana b.

  5. multumesc diana b

  6. numai “de ce” la tine pe blog. si sa stii ca vreau la tine pe blog!!! [e doar un apropo. stim noi =))]
    te iubesc prostanaco! >:D<

  7. dupa tot ce am citit am ajuns la o concluzie:
    centrala ta e stricata
    sau aerul cond
    intreaba p cineva cum se regleaza temperatura
    :)):)):)) pt ca ti-e tot timpul cald

  8. si u acum imi spui: caldura vine din interior:)

  9. :))DA

Leave a Reply

 
