1:0:1:0

P1030403

Traiesc in viitor! E absurd, dar asta fac. Si chiar cu cel putin 2 ani. Imaginatia si gandirea-mi tot pun in minte imagini la care nu pot ajunge acum. E total aiurea, imi pierd prezentul incercand sa descopar viitorul. Imi pun probleme care nu exista si probabil nici n-o sa existe daca pun mana pe treaba si termin cu ideea tampita de a renunta. Idee care probabil ma va bantui toata viata.
Ma grabesc sa ajung la niste momente sau situatii la care probabil viitorul oricum ma v-a duce. E tarziu, e 1:23 a.m. si inca nu dorm. Nu pot. Scriu acum poate si din dorinta de a ma opri, de a nu mai trai in viitor. De ce? Pentru ca-mi pierd niste ani frumosi incercand sa descopar si sa ajung la ceva grandios. Si.. simt ca daca nu ma opresc acum, e posibil sa fac asta toata viata.
Prezentu-i, prezent!

Ps: Am o zi minunata, m-am trezit la 10:10 😐 , si Roger e no.1. Ce poate fi mai frumos?

~ by hugehand258 on July 6, 2009.

8 Responses to “1:0:1:0”

  1. si eu mananc o ditamai inghetata si ascult voltaj. :))
    :*

  2. gandindu-ma la viitor uit sa traiesc prezentul,dar din moment ce prezentul nu are nimic de oferit prefer sa ma gandesc la viitor

  3. l-a batut pe dick,dar nu parea foarte fericit Roger,a fost destul de greu,dick plangea,am fost uimita sa o vad pe iubita lui roger gravida

  4. ti’am zis ca imi place semnatura ta!:D..e semnatura de arhitect b-)
    ….>:D<

  5. ti’am zis ca imi place semnatura ta!:D..e semnatura de arhitect b-)
    ….>:D<…

Leave a Reply

 
