de ceee…

1242048387sFhMibm

De ce regret ca te-am intalnit?
De ce imi pasa atat de mult?
De ce te iubesc?
De ce vreau sa fi aici?
De ce pun atatea intrebari?
De ce m-am atasat ingrozitor de tare de tine?
De ce nu e soare?
De ce am febra?
De ce nu te intereseaza?
De ce taci?
De ce nu pot sa te uit?
De ce totul parca ma leaga de tine?
De ce caut probleme unde nu sunt?
De ce as face orice sa fiu acolo langa tine?
De ce trece atat de greu timpul?
De ce tot ce fac e ca intr-o zi sa fiu acolo?
De ce imi doresc atat de mult?
De ceeee…

~ by hugehand258 on May 11, 2009.

12 Responses to “de ceee…”

  1. prima care lasa comm:>:*…plashe mult de tot versurile:X:X

  2. nu am ce sa zic:|….ce ai scris e prea adevarat ca sa mai comm si eu…pup>:D<

  3. de ce imi plac versurile astea atat de mult?:-?

    chiar nu imi dau seama dar mi se pare adorabile:X

  4. o.k. ma scuzati:))

  5. chiar mi se potriveste tot ce zici..acum..in momentul de fata:(

  6. si mie mi se potriveste ce ai scris…doar ca :|…gata…pun punct acestui capitol si incerc sa trec peste…sper sa reusesc..adik o sa reusesc..dar sper sa reusesc mai rpd…inchei aici comm pt ca…doare:(

  7. E bestial ce.ai scris! Ma jur! 😡

  8. de ce nu exista raspunsuri la intrebarile astea???

  9. parca as fi scriu eu 😐

Leave a Reply

 
