Panza de paianjen..

YZAD00005[6]

– Michi!
– Ce-i?
– O colega a mea, o avocata, mi-a facut azi confidente. E maritata si s-a sarutat cu alt barbat. Spune, e grav?
– Da! Mda.. nu tocmai.. in sfarsit, ar fi foarte grav numai daca ai face tu asta.
– De ce daca as face eu ar fi mai grav?
– Fiindca tu nu esti o femeie.. Esti Diana. Esti a mea, numai a mea, tu esti Dianet..
– Si daca, totusi..
– Taci!
– Ei bine, ce s-ar intampla daca, totusi?…
– Nu stiu, as muri.
L-am sarutat iar pe obrajii bucalati, cand pe unul, cand pe celalalt, si l-am intrebat, indurerata:
– Ma iubesti atat de mult, Michi?
– Sigur ca te iubesc.

~ by hugehand258 on May 10, 2009.

12 Responses to “Panza de paianjen..”

  1. frumoasa carte ;;);)

  2. o citesc>:P…:):):):)

  3. e interesanta(din ce ai scris u)…dar:D ..nu prea imi place sa citesc:D

  4. vreau si eu sa o citesc:d

  5. am cit si eu….. cv asemanator..:)):)):))=))
    nu e asa diana???
    :)):))

  6. =))buna cartea=))
    nici daca ma platesti nu o mai citesc :))

  7. mi-o imprumuti???
    😀

Leave a Reply

 
