O ador..



P1020926


Hmm.. o ador. o iubesc. pe bunica.. Ea e mereu acolo si mereu ma intelege, mereu.. De ce ma simt asa bine dupa ce vorbesc cu ea? De ce radiez de fericire dupa ce petrec 3-4 ore cu ea? I-as vorbii tot timpul si despre toate deodata. Si parca ea nu s-ar plictisii niciodata, si ar putea sa ma asculte non-stop.. O iubesc pentru ca mereu e acolo si ma asteapta.. Si pentru ca nu se supara niciodata pe mine.. Si asta probabil pentru ca sunt singura nepoata, dar nu conteaza, pentru mine e bine, totul e pentru mine, mereu. Of iar m-am intristat.. as sta mereu cu ea.. si as face mai multe.. daca as putea..


[pozadinarhivapersonala]

~ by hugehand258 on May 9, 2009.

7 Responses to “O ador..”

  1. si eu o ador p mitzi mea:X

    culpozadinarhivapersonala:P

  2. super:X…pakt ca eu nu am bunik asa:-<

  3. Si eu am avut o persoana draga mie..o persoana cu care puteam sa vorbesc orice..o persoana la care apelam cand aveam greutati..care ma intelegea..imi dadea sfaturi..ma facea sa rad..imi dadea increrede in propriile forte..si cu care as fi putut supravietui..as fi putut sa depasesc orice greutate a vietii..ma facea sa ma simt speciala..:-<
    dar totul e trecator si nu am apucat niciodata sa ii marturisesc ce simt pentru el..totul a ramas o amintire:(

  4. Doar atat ramane din noi:o amintire
    Cei care ta’au iubit sufera in nestire..
    La sfarsit raman momentele fericite ale vietii
    E trist..
    Suntem niste marionete in fata mortii..!
    o sa ocupi mereu un los special in sufletu meu si nimeni nu imi va sterge amintirea ta..te iubesc:(
    Dumnezeu sa te odihneasca in pace!

  5. of poate ca asa a vrut Dumnezeu. Si mie imi e dor de cineva pe care paradoal nu l-am intalnit decat o data si acum nu mai e.. Dar imi place sa cred ca poate el mi-a trimis si mi-a scos in cale pe altcineva.. Foarte ciudat e ca ma atasez ingrozitor de tare de unii oameni care pt mine sunt mai mult decat speciali..

  6. si eu o ador:x..pe bunica:X..care si ea ma adora la randul ei:d..si imi face toate poftele:p

Leave a Reply

 
