around 14:37 p.m.

qd5qu7uhpaxsytgpde



7 mai..
..ceai cu brandy..
salata de “buf”..
siiii.. slanina de zavideni cu ceapa =)) . Ce-ti poti dori mai mult? Bine, sincer preferam slanina din moldova si o ceapa putin mai draguta, nu de alta dar a fost iuteee. Despre ceai.. Genial !!! Ioana a avut grija sa-l puna intr-o cana asa ca pentru mine :”> , scria pe ea AutoConstruct 😡 . Parca eram pe santier si-mi beam, uitandu-ma la vreo cladire, ceaiul, ceaiul meu cu brandy..
V-am zis ca ador salata de boeuf insotita de orice “racitura” ?:)) [asa le zic eu mezelurilor, pentru ca sunt mereu reci]
Aberez..ce dusa sunt, probabil n-o sa citeasca nimeni postu` asta si nici nu prea aveti ce, probabil a lasat impresia unei zile plictisitoare, banale. Ei bine pentru mine a fost o zi linistita, in compania unui vechi prieten, la un ceai cu brandy..

PS: Pana acum adica pana la 4:57 p.m. , m-am uitat la 09:09, 11:00, 14:14, 15:15… Oare inseamna ceva?

~ by hugehand258 on May 7, 2009.

6 Responses to “around 14:37 p.m.”

  1. eu care masina snt?:)))

  2. te las sa alegi ca-mi facusi ceai :))

  3. aia mai lata =))

  4. inseamna ca cineva te iubeste:D

  5. inseamna ca te uiti des la ceas:))
    tot timpul va exista cel putin o persoana care sa te iubeasca
    nu te mai uita degeaba la ceas:P

Leave a Reply

 
