Iubesc..

5
Iubesc marea..

Iubesc ploaia de vara..

Iubesc nisipul fierbinte..

Iubesc cladirile vechi..

Iubesc o carte anume..

Iubesc cerul..

Iubesc tenisul..

(Imi) Iubesc bicicleta..

Iubesc windows-ul :)) .

Iubesc verdele..

Iubesc creioanele de la derwent..

Iubesc cutiuta de carti de vizita de la Ioana..

Iubesc camasa mea cea albastra :)) ..

Iubesc NY-ul..

Iubesc plansele bine facute..

Iubesc sa visez..uneori prea mult..

Iubesc caracterul unor persoane (speciale)..

Iubesc trenul care ma duce la tine..

Iubesc o melodie anume..

Iubesc momentul in care pot face ceva bun..

Iubesc toate clipele petrecute cu tine..

Iubesc conversatiile de la 23:23..

Iubesc..te iubesc..

[poza.facuta.de.d`]

~ by hugehand258 on May 2, 2009.

12 Responses to “Iubesc..”

  1. doamane
    postu asta diana:((
    esti geniala

    te iubesc:X

    ps: “Iubesc ploaia de vara”

  2. si eu iubesc verdele. si o anumita carte. si marea. si ploaia in general. si tenisul. si camasa mea cu dungi albe si albastre. si ny`u. si trenurile. si muzica. si timpul. si pe tine, de ceva timp. >:D<

  3. P.s. : iubesc duminica petrecuta in compiania lui mitrache :X

  4. iubesc natura,iubesc inghetzata:X,iubesc ploaia de vara…iubesc :-?..acum vreau sa dorm(:|…se poate???…crek adorm cu capu’ pe birou:))

  5. go ahead simona :)))

  6. oo da….:):):) Iubesc ploaia de vara.. deci o adorrrr…foarte misto…:):):):) …imi place despre tine ;));));))

  7. dc aici toti zic ce iubesc? intreba cineva?:))
    eu nu iubesc knd te sun si nu vrei sa iesi afara :-j

  8. si eu iubesc multe:x
    iubesc
    iubesc
    si..il iubesc

    sau mai bn zic k il iubeam
    k a trecut:(..

  9. ai bicicleta???
    eu nu am:(:(

  10. Si eu iubesc, marea, nisipul fierbinte, ploaia de vara si verdele..

    “Iubesc conversatiile de la 23:23..” – genial :X

Leave a Reply

 
