sfaturi, sfaturi, sfaturi..

1207188147va9bbb8
Sfaturile..
..poate ca nu intotdeauna sunt binevenite..
poate ca tu ai alta viziune si sfatul ala te da peste cap..
..poate trebuie sa faci ce vrei tu..
Tu faci ceea ce iti trece prin cap fara sa-ti pese de nimeni, sau tii cont de sfaturile altora?
Hmm..
..greu de spus..
Eu, de exemplu, prefer sa fac ceva spontan, ceva ce-mi trece mie prin cap pe moment, fara sa-mi mai pese ce zice x si y. Chiar daca nu e bine, prefer sa ma dau cu capu’ de pereti din cauza ideilor mele uneori traznite, penibile, incostiente decat din cauza altora.. Chiar daca nu sunt convinsa ca e bine.. asta se intampla in momentul asta..
Tu te lasi dominat de atii sau faci ceea ce-ti dicteaza constiinta?

PS: exista si sfaturi intotdeauna bune, sfaturile mamei. :d

Quote: you’re not alone.

~ by hugehand258 on April 30, 2009.

2 Responses to “sfaturi, sfaturi, sfaturi..”

  1. ai dreptate..mama iti da cele ai bune sfaturi..pacat k eu nu prea asc;))

  2. da…mama iti da cele mai bune sfaturi..dar asc noi intodeauna de ea?…nu prea:|

Leave a Reply

 
