Ochiul magic.

p1060112

p1060113

p1060134

p1060133

p1060120

Disectie ochi.

Date: 27.04.2009
Time: 8:47 a.m.
Main surgeon : Anda
Second surgeon : d`
Objective: scoaterea cristalinului din ochiul de vita :d
Problems : s-a spart umoarea 🙂 [ daca sectionam eu nu se spargea b-) ]
Conclusion: a fost mai frumos la inima :))

PS: nu suntem sadici, nu, suntem doar pasionati. 😀

~ by hugehand258 on April 28, 2009.

7 Responses to “Ochiul magic.”

  1. publicat la 00:00 😀

  2. îîîuuu :-s ochi de vaca :)):-ss

  3. Sigur..a fost fantastic..ca orice disectie de pana acum..facuta cu asistenta mea..Diana..
    Stii chiar daca ne certam noi mereu mie tot imi place nasucu tau si obrajorii aia moi:X:X

    o sa imi fie dor de zilele alea minunate in care imi zici “Hai marsi”:))

    ce poate fi mai placut decat o cearta cu diana?

    te iubesc topito:X

  4. cel mai scarbos 🙂

  5. adevarul e ca suna mai bn asa “marsh ma” 😛

Leave a Reply

 
