Persoanele speciale.

1208795083f8ptqhy




Ai intalnit o persoana speciala, de genul, de la primul salut sau de la prima conversatie sa sti ca elementele voatre chimice sunt asemanatoare, sau liniile, cum imi place mie sa zic, se intersecteaza undeva?
Ei bine, eu sunt foarte mandra sa zic “DAAA”. Nu sunt multe, dar, sunt extrem de speciale pentru mine, la fel cum este si momentul, locul si timpul in care le-am intalnit prima data.
Sa fie destinul?
Imi pun intrebarea asta de prea mult timp si deja ma obsedeaza, bine nu chiar, dar pe acolo :d. Cum ar zice cineva “vreti prea multe certitudini intr-o lume plina de incertitudini”.
Intalnirea cu toate aceste persoane de care palavragesc eu aici a fost extrem de speciala, de parca cineva acolo sus a vrut si a aranjat ca vietile noastre sa se intersecteze.


PS: poza n-are nicio legatura cu ceea ce am scris, doar ca-mi este foarte dor de mare 😦 .

PPS: Happy Easter!

~ by hugehand258 on April 19, 2009.

17 Responses to “Persoanele speciale.”

  1. vroiam sa te intreb unde e marea:))

  2. vino la o persoana speciala care sta langa mare. ;;) te iubesc >:D<

  3. baaaaaaaa! eu sunt persoana speciala nu tu!>:P

  4. stiu io cu cine vorbesc:))

  5. si nu vbesk aici singura:)) da` stiu io cu cine [-(

  6. si dak ma mut si eu la mare, nu o sa fie ea>:P

  7. da` la cluj n`au mare ma:-<

  8. si ba, prin primu` salut de pe mess nu krek ai vazut vreo liniutza :-w adik plm pixeli alea alea, fara plm.. asa, si knd eram rapite impreuna knd eram mici? aia ce era?:-<

  9. ma scuzi, aku vad k scrie speciale nu speciala.. eu sunt CEA MAI SPECIALA! si mai snt si altele..:)):X

    egoista snt maaa! pff:-<

    stii ca snt trista aku, si fac asta incercand sa uit pe cineva………

  10. ioanoooo, te apuca gelozia la mine in curte ma? :))

    1) bianca e speciala pentru ca e. punct.
    2) tu nu erai rapita, tu te distrai, eu insa, eram sechestrata =)
    3) si la punctu 3, nu poti sa.ti amintesti din joi in pasti ca ai o prietena de 14 ani, sti, trebuie sa faci ceva mai mult.
    si bianca ramane persoana mea speciala din cele 6.

  11. mi se rupe mah! vezi k o sa ies pe geam sa urlu, iesi si tu sa ma auda cineva mkr:-<

  12. oare pana la valcea ma aud aia?:-<

  13. hai ma taci, acum esti suparata, nu gandesti rational, vezi ca eu era sa.mi iau o punga cu apa in cap de la nu stiu ce etaj. X( . din partea ta de bloc :-L , o fi fost baba :O

  14. eu nu prea gandesc rational cam des:)) :X

    the old me is dead and gone. ba de azi ma schimb! uita`te bine la mine..:)

  15. scoate capu pe geam, ba incep sa te vad =), ioanoo am fost la biserica =)) cand o sa.i zic aleia de religie sa vezi ma pupa =))) se inchina =))

  16. da si eu am avut multe persoane speciale dar din pacate imtotdeauna le.am pierdut:(

    cu timpu am invatat ca ceva frumos nu poate tine la nesfarsit si ca trebuie sa profiti de momentele frumoase ale vietii:)

Leave a Reply

 
