Crezi in destin?

xe7nucy1gmuelcpnit

” Va doresc sa nu imbatraniti niciodata. Sa ramaneti mereu asa cum sunteti acum, tineri. ”
( Eleonor.B.)

Cu fiecare zi care trece aflu mai multe detalii privitoare la trecutul familiei mele. Trecut care ma absoarbe de prezent si ma face sa-mi imaginez cum ar fi fost daca as fi trait atunci. Stiu visez prea mult. Din ce mi s-a povestit pana acum nu pot sa zic altceva, decat, ca fac parte dintr-o familie minunata, din partea ambilor parinti. Nu conteaza ce functii indeplinesc sau indeplineau, sunt foarte speciali pentru mine si de fiecare data cand ma gandesc la ei in general ma face sa ma intreb daca chiar merit sa fac parte din ea. Poate ma grabesc prea tare, poate gandesc gresit, poate voi fi si eu ca ei, poate trebuie sa ma straduiesc mai mult, poate trebuie sa am incredere, poate trebuie sa urmez destinul, sau chemarea aia, poate e doar perioada aceea de recunoastere a propriei personalitati, poate va fi bine, poate visez prea mult, poate..

Crezi in destin?

PS: le ador pe cele doua educatoare din viata mea. (mama si bunica) :d

~ by hugehand258 on April 17, 2009.

5 Responses to “Crezi in destin?”

  1. don’t give up, d’ 😀 ai rabdare…

  2. a, si cu destinul… cred in el, stiu ca este acolo ceva sus care stie ce se va intampla cu noi 😛

  3. cred in tine.

  4. stii ca ti-am mai zis eu…nu renunta la ceea ce iti doresti..chiar dak e greu ..dak intr-adevar iti doresti un lucru..SE POATE!:*>:D<

  5. multumesc bianca 😦

Leave a Reply

 
