10 lucruri pe care le urasc.

12398330349l9us2x

Dintr-o inspiratie care tinde asimptotic la 0, sau mai bine zis la minus infinit 🙂 insirui 10 lucruri pe care le urasc :

1. ironia.
2. minciuna. m-ai mintit, ai terminat cu mine :] .
3. sa nu ai incredere in mine. daca am promis ma tin de cuvant :] mereu :] .
4. nu suport sa ma supun :D, eu am mereu ceva de comentat.
5. sa-mi spuna cineva ca sa fac. ma descurc si singura :d .
6. sa stau degeaba.
7. sa citesc carti pt scoala , cu restul cartilor ma inteleg mai bine :)) .
8. sa intarzii :-L , se intampla mai rar, dar, se mai intampla, si ma scoate din sarite.
9. sa mi se descarce telefonul tocmai cand am nevoie urgenta :-L .
10. prosti :d (aia cu diploma) .

Cam atat. Tu ce urasti cel mai mult?

~ by hugehand258 on April 16, 2009.

10 Responses to “10 lucruri pe care le urasc.”

  1. uneori ma urasc p mn:D…

  2. apropo de pct.10, cnv zicea odata ca mama prostilor e tot timpul gravida… :))

  3. asta e noua? =))) n-am mai auzit-o =)) foarte tare alex ;))

  4. pe bunica`meaaa 😡

  5. 1,2!,3,4,7,9 si 10:D

  6. de ce e 2 factorial? :)) asa te-a invatat taclita sau =)) .

  7. eu nu urasc asa multe lucruri 😕 poate atunci cand trebuie sa ma trezesc dimineata,cand suna toate telefoanele plus interfonul si nu stiu la care sa raspund prima data :-@,o urasc pe profa de fizica pentru ca ma ameninta ca ma lasa daca ma mai machiez :-“,urasc sa merg la dentist si…ah,sa sterg prafu` :))

  8. auzi la ea…2 factorial=))…la asta nu m’am gandit ca o sa te gandesti:))

  9. si dak era 2 factorial numa’ puneam pe “1” ca il cuprindeam deja in “2!” ..si mai bn ziceam ” 4!,7,9 si 10 ” =))

Leave a Reply

 
